Alla inlägg den 15 december 2011

Av rebecca - 15 december 2011 20:03

Vet ni vad jag önskar. Att någon kunde bestämma åt mig hur jag ska känna och hur jag ska göra med saker och ting.  Jag önskar att någon kunde bestämnma åt mig för mina "vet inte" i mitt huvud börjar bli jävligt jobbiga men vad ska man göra när man verkligen inte vet?Och hur man ska känna  känslor blir galen fan.Ibland borde man följa sina egna råd...

 

Iaf det jag faktiskt vet är Maggie hur jävla underbar som helst idag! Asså lilltjejen var sååå duktig   Vi åkte rätt tidigt och skönt och komma hem i tid också ska råplugga den där jävla realismen orkar inte och bryr mig inte. Men måste för jag går i skooooooolan. Fatta att de typ är ett halvår kvar sen är man friiiiiii.

Nu ska jag duscha

Puss!

Spåkulan är läskig!

God afton Rebecca!
Du önskar att du hade en coach som peppade dig och ständigt påminde dig om dina talanger. Lyssna inåt. Där har du din vägledare.


Hmm lyssnar på mig själv? men jag vet ju fan innnnttteeeee...

Tumblr_lun3f86aib1r5rcmdo1_500_large


Ovido - Quiz & Flashcards