Alla inlägg under augusti 2012

Av rebecca - 20 augusti 2012 11:51

Tjenixen!

Asså galen helg haha. Jobbade lördag dag med Vickyyyyy så gick awsome o efter jobb blev de partyy eftersom Italio Brohters spelade. Asså vet inte vad jag ska säga men än HERREGUD!! Längst fraaaaaam var vi o de var så jävla kul. Alla saker va ju dock inte kul ...höhö Jag är inte alltid så smart!!!

Iaf galen spelning galen kväll. Efter spelningen åkte ja hem till Vicky somnade på hennes soffa..vaknade trodde ja skulle dö för ja mådde så dåligt! Läbge sen jag mådde dåligt ju. Inge mer vin för min del!

Vaknade sedan till liv. Mötte upp Hanna så gick vi till Jenfi för pizza. Sen hem sova nån timme o sen till lundedet för fika. Sen hela stan runt efter smörgåstårta..o hyra film. MYSPYS!

Så ah de var en bra helg.


Känns sjukt att folk börjar skolan idag. Hahha inte avundsjuk iaf! Själv har ja nyss vart o fixat håret o ska gå en sväng med Donna. Sen ska ja springa en sväng sen duscha o sen jobba o efter det blire filmmys med mina bästa.

Pussssss








Av rebecca - 17 augusti 2012 17:23

562966_3852025546089_1128226885_n_largeTumblr_m82r3d9jlm1rndbnto1_500_largeTumblr_m8ph33j5nn1rpz0lco1_500_large

582018_388417064556985_1908215329_n_large108684682115158081_e8c2d8d8bfc0_large




Av rebecca - 17 augusti 2012 17:19

Men skriver lite ändååå. Måste fixa så mina rubriker syns också!

Igår tog ja o Mimmi lilla blå in till Örebro för shopping och bio. Myyys!

Gick upp runt ett idag o har börjar dagen med en springtur. Och ska åka til lstallet runt 6. Sen ikväll blire sola iaf o sen får vi se jag börjar ju jobba 7 imorn bitti.

Nu äre slut på "semestern" haha men behövde verkligen vara ledig en vecka.

Puss!

Av rebecca - 9 augusti 2012 22:31

Var ledig idag med vilket har varit himla sknt så nu är jag uppladdad för en helg med jobb. Dagen har bestått av att ligga i sängen liiite för länge men måste passa på för vet hur död ja komemr va lördag o söndag morgon haha. Sen tog ja mig en cykeltur ut till Maggie o skrittade henne och fick hälsa på Mys hund som var huuuuur söt som helst!Dog lite!


Sen ringe Jenfan o Mimmi runt halv tio så då gick vi o solade o nu sitter jag här.

418592_458544054167299_1336648166_n_large

Av rebecca - 8 augusti 2012 17:28

Jaa vad gör jag om dagarna om inte annat än jobbar. Men idag ville jag verkligen vara ledig! Ska jobba helg igen och kände att jag behöver en "day off". Igår vare dock jag Vicky och Indika så de var ju braaa. Men de var kaos först o sen slog regnet mot rutorna=deppp men sen vart ja glad igen.

Och i måndags hade jag o mamma en dag i Örebro blev lite nytt men inte mycket. Men ny mobil äntligen. To bara 100 år för mig att bestämma mig. Men nu känns de bra ...tror jag haha. Får se hur länge den här håller men min förra Nokia höll ju 2 år typ. Dää nii är rekord för mig;)

Ska åka till Maggie om stund får se om vädret tillåter lite ridning annrs blire bara mys. Och ikväll en utgång kanske??Sista onsdagsklubben men vi får se...nyktert blire iaf orkar fan inte dricka. Taggar Italio Brothers istället.

Puss

8fb26f225841fab153b4de98b89f1d8c_largeSmartphowned.com_268173_1341867949_largeTumblr_m5mzql0wdn1rxyzkgo1_500_large

Av rebecca - 6 augusti 2012 00:20

Klockan rinnge liiiite för tidigt för mig idag..men upp kom jag  o dagen har flytit på bra som tur är. Kom hen halv 5 med planer på stall men var helt jävla färdig så somnade och vaknade inte förrens tio igen. Då åkte ja Mimmi och Hanna till nöjes där vi köpte gosdis o biljett till Stamp on ground bandet.

Sen hämtade vi lite is o nu sitter vi här.

Hörde en så bra låt på radion idag HAHAHHAHA nee men tänk er att jobba en hel helg o vara redigt trött och sen sätta sig i bilen o höra denna låt kan säga att ja skrattade en deeeel

Puss

Av rebecca - 4 augusti 2012 21:17

Känslan av att komma hem från jobbet o de är sagan om ringen! Tnx! Asså jag älskar dom där filmerna, jag som vanligtvis hatar allt som är overkligt men sagan om ringen är ju assbraaaaa. Hatar svarrta riddarna så jävla vidriga ussschh.

Annrs har de gått bra att jobba idag. Tungt attt gå upp bara men somsagt morgonmänniska lär ja ju aldrig bli. Bara en dag kvar imorn o sen ledig tror jag.

Ikväll blire lungt ska hoppa i dushen om en stund när jag får orken tillbaka.

Roligare än så blire inte

Puss

483940_244538538999799_966898946_n_large

...

Av rebecca - 3 augusti 2012 13:18

Vaknade av att mobilen och Ipoden plingade!= jobba hela helgen. Kommer sakna att gå på fast rad de är de som är jobbigt med att vara timvikk är att.man vet aldrig när man jobbar.

Igår tog jag en lång promenad ut till stallet. Har saknat ihjäl mig efter Maggie så pysslade lite och sådär innan jag gick hem. Hade tänkt vara uppe i stallet hela helgen men jobbar kväll idag o kväll imorn men tror jag åker upp en sväng efter jobbet faktiskt.

Maggie fina Maggie  

 





Ovido - Quiz & Flashcards