Alla inlägg under augusti 2012

Av rebecca - 1 augusti 2012 14:16


Länge sen jag bloggade och mycket har hänt. Körde superhelg i helgen= supa fre, lördag , bakisvila söndag o sen Liseberg på måndag. Lilla sällskapet var hur bra som helst i fredags dock inget folk. Lördag var segt men helt okej. Söndag mys som sagt och uppladdning inför liseberg. Måndag möttes vi kvart i åtta utanför Hanna så drog vi.

jag har hängt upp o ner i berodalbanor, trott jag ska dö, förlorat på spel , kolat på Lotta på liseberg  och bäst av allt FRITT FALL. Fattar inte hur jag o Mimmi vågade haha- Hade aldrig gått utom 2 stycken som vi träffade i kön. Love till Göteborg. Jaa jag fattar inte hur jag vågade åka allting vi åkte men jag lever ju fortfarande och det var en helt underbar dag.

Underbar dag, med bästa vänner, i jordens bästa stad  

Kan tillägga att vi fick nya vänner också o alla i Göteborg är så jävla trevliga...villa inte åka hem:(


Annrs har jag vart ledig sen i fredags höhö o börjar jobba kväll om exakt 40 minuter så ska snart sätta mig på cyklen.

Skulle gått upp tio idag men gick upp tolv men en springtur har de blivit! Gött !!


Nu ska jag åka och jobba men jobbar med Anna ikväll så de blir super!

Puss

vill igeeeeeeeeeeeennn!!!

Ovido - Quiz & Flashcards