Alla inlägg under mars 2010

Av rebecca - 11 mars 2010 10:10

Vi i OP1 har data just nu o det är nog igen som tykcer det är roligt dock men men. Äre inte data att blogga?Men vi slutar efter det för vi har ingen engeslka idag och det är väldigt skönt. Jag hade ju slutat tidigt ändå men tio över elva är inte fel precis.

Men jag åker diretkt till stallet från skolan och fodrar lunch tillhestarns och mockar och fixar gör jag också så är det bara att åka upp och rida sen. Skönt att komma hem i tid och att ha tid att pyssla om henne riktig. Det är ganska svårt med tiden ibland faktiskt. Men det gick varken bra i söndags elelr måndags men i tisdags var hon super! Om jag kan rida så hela tiden för det är ju det hänger på lix.

Tävling på lördag känns bara roligt det får gå som det går typ;S

 

Igår hade vi stusdiedag så jag Emelie och Angelica åkte in till Örebro. Köpte en skinnjacka och ett par jeans och det var behövligt och skinnjackan var ett pluss jag har ju velat haft en så länge. Och sen åt vi kina mat och det var frösta gågen för migoch guud va gott det var haha.

 

Nu kanske jag ska sluta blogga och börja jobba löite men det är gaalet tråkigt:(

Aja 50 minuter kvar.


Av rebecca - 8 mars 2010 22:26

Jag min klass är allt bra rolig spec när vi typ är fem stycken tjejer alla med samma humor på lektionen och alla sitter och asgarvar och kan inte sluta  Spelar ingen roll hur mycket lärarna skäller skrattar vi så skrattar vi!

Så skolan gick fort idag med andra ord.

 

Åkte hem vilade lite gjorde färdigt bokrecetionen som ska vara inne imorn så det var ju bra. Varför jag bloggar nu är för att jag egentligen tänkt att göra klart L-ABC fallen som ska vara inne imorn elelr igentligen förra veckan men ja missupfattde helt ärligt så jag trodde det skulle vara inne nästa vecka. Men iaf så tänkte jag göra det nu men så har jag inte mg boken hemma så det går tyvärr inte. Bra jobbat Becca! IG barn 

 

Sessan har gått sådär faktiskt i två dagar nu. Idag red jag mycket skänelvikningar och försöka hålla henen heelt rak vilket inte alltid är så lätt när man inte känner. Men det kan ju inte alltid gå bra. Dock hoppas jag att det går bra på lördag. Guud va kul det ska bli!  Tänk att jag ska tävla Sessan vem hade trott det för ett år sen lix. Ja mirakel kunde tydligen hända.Imorn rider jag mera programdelar tänkte jag för att träna.

 

Och på onsdag äre studie tag och då åker jag o mina flummiga klasskamrater in till öret och shoppar lite. Jag vill ha ett par nya jeans leggins och sen kanske en tröja jag får se vad man hittar.

Men nu tog min te kopp slut så nu bäddar jag ner mig och sover!

Kisses

  

  

Av rebecca - 7 mars 2010 12:07

Igår tittade jag färdigt på pb o det skulle jag aldrig gjort för nu äre slut , över.Ja ska inte berätta vad som händer men det är det värsta tänkbara! Fyfan åh  Det är så hemskt! Allt de gjorrde o så bara ...

Men den serien är blande det bästa jag sett till och med bättre än OC. Men åh älskar pb haha. Så sjukt bra man kan verkligen inte sluta titta för det är så spännande i varenda avsnitt hela tiden.

Men nu äre slut och jag skojar inte när ja säger att det verkligen är slut. Buhu ja ska nog böla en stund till så känns de bättre.

 

Sessan vilade igår sprang i ridhuset och var helt gaaalen men de är bra att hon får busa av sig litte. Jävlar va hon sparkade bakut. Sötnosen. Idag ska jag rida iaf. Men ja tror inte ridhuset va ledigt förns typ 5? Men ja åker ypp hanska sent tror jag eller tidigt så jag hinner se hoppningen.

 

Tror jag får trösta mig med att titta på lite gossip. Fast bara lite  

<3

Av rebecca - 6 mars 2010 00:00

                  You mean the world to me, we belong togehter<3

  

Av rebecca - 5 mars 2010 19:47

Idag cyklade jag typ 50 meter på asfalt det var grymt gött! Det visar att de går åt rätt håll .

Snaart kommer Hanna och Jennifer hit länge sen vi hittade på något så deblir skoj skoj  

Sessan är bäst<3 och nu ska jag gå...

  

Av rebecca - 4 mars 2010 20:39

Så Becca humor jag tror ja dör!HAHA

Ni måste kolla hela^.^

http://www.youtube.com/watch?v=uRMrS4gtk9I

Ovido - Quiz & Flashcards