Alla inlägg den 1 februari 2010

Av rebecca - 1 februari 2010 10:00

Ahopp tiden går som vanligt för fort.

Vaknade nyss jag sov med dubbla täcken inatt för jag höll på att frysa sönder. Har nyss ätit frulle och sen dött på hur mycket snö det har komiit! Det är ju helt gaaalet.

Lina fixar Sessan idag så det är  Kommer sakna lilla Sessan hela dagen spec på praktiken när man kunde varit i stallet istället för att ha massa hemska dö timmar.

Men bara tre veckor kvar treee veckor.

 

Just nu sitter jag inlindad i en filt. o lyssnar på colplay.

http://www.youtube.com/watch?v=dsz-EeNZBkI 


Vet ni att Chris Martin sångaren låtskrivaren gittaristen pianisten o allt var han är i Coldplay skrev "fix you" till  Gwyneth Paltrow under hennes depsisson. Jag vet inte om det 'sant för det står på wikepedia så då vet man ju adrig. -.- Dom är också ett par.

 

Okej nu vet ni lite mera om Chris Martin hehe.

Nu ska jag försöka hitta motivation till att gå till praktiken.

Ovido - Quiz & Flashcards