Alla inlägg den 6 februari 2010

Av rebecca - 6 februari 2010 22:20

Men glad över att det gick så himla bra att rida!  Men de kan va brunsten som varit de jobbiga i veckan men nu är vi förhoppningsvis tillbaka. Gick iaf bra.

      Sen fixade jag henne och sen gick jag ner till  ridskolan kollade när folk hoppade och sen gick jag o Angie hem.Skoj var ju typ 934098098 år sen vi tog sällskap hem känns det som.

 

Jag sitter här och längtar till våren och sommaren. När man kan cykla på asfalt och de är ljust på kvällarna. Ljuset är något jag saknar såhär på vinterna om det vore ljust til ltyp nio iaf så skulle vinterna vara ännu bättre. Men sommaren med sommarlov ,PIP, sena kvällspromenadader, och massa skoj. Vad jag längtar! Åh det bästa är att Sessan är hemma igen. Mys i stallet på sommaran ju.

Ja men jag gillar vintern också den är så mysig.

Ja jag har inte så mycket att skriva utom att jag har sovmorgon imorn:$ UNDERBART. ni.

 

Av rebecca - 6 februari 2010 13:42

 

Sova var det ända jag tänkte på imorse när klockan ringde. Det var inte kul och det var mindre kul att jag hade ställt den på en timme för tidigt också. Men kom upp iaf åkte till stallet och fodrade och fixade sen släppte ut kollade när tjejerna hoppade och sen smörjde skor o chaps så det har varit en prouduktiv morgon iaf. Tills jag kom hem åt lite och gick o la mig.

 

Så mamma väckte mig för en liten stund senja ska snart byta o och åka upp en gång till. Jag tror jag tar med mig lite mat upp dit.

Just nu ät jag oinyttig med chips o mjölkHAHA fan va fult chips o mjölk.Aja gott äre iaf.

 

Jag tror jag är en zombie så trött är jag.Igår när jag skulle rida hade jag satt på mig min ridsko och sen ska jag sätta på mig chapen och då drar jag av mig skon. Helt borta lix. Men jag "jobbar" måndag tisdag sen är jag ledig onsdag o torsdag och sen jobbar jag helg  Kul liv lix.

 

Guuuud va trött jag är jag kommer omna när jag rider eller nått.

 

Ne nu ska jag byta ut min varma gosiga fleccefilt mot stallkläderna och trmpa till stallet.

<3

  

Ovido - Quiz & Flashcards