Alla inlägg den 14 februari 2010

Av rebecca - 14 februari 2010 21:15

BloggN går inte först i mitt liv hehe kommer aldrig bli en bloggare.

 

Iaf gick upp typ tjugo över sju åt frulle så skjutsade mamma mig til lstallet. Fixade lite höpåsar sen borstade ocg gick ner til lridhuset hade tänk att bara jogga lite och rida lite skänkelviknigar och sånt. Gick inte bra. Jag har för korta ben på riktigt jag har sporrar men kommer inte riktigt åt så de är vell benen det är fel på. Eller ja min riding äre ju igentligen men vi skyller på benen. Men hon kändes bra i slutet så det får duga. Sen skrittade vi ut på vägen heeelt själva. Hon var super duktig.

Det märks att Loi red ut mycket för hon va snell.

 

Sen hem till stallet fixa och sen hem igen de var sjukt underbart väder ju! Och sen vidre til ljobbet och jobbade till nio och sen hem. Och sen gjorde jag gröt. Helt själv. Mina matlagingkunskaper går frammåt  Men det var gotte gott. Och nu sitter jag här och ska snart sova tror jag.

 

Igår gick jag och la mig tio över nio så jag somnade före tio. Men det var underbart skönt eftersomdet har varit fullt upp hela dagarna.

Men nu är det sista veckan på APUN. Känns lite tråkigt när man väl lärt sig hur det funkar. Men ändå ska det bli skönt. Jag menar det är ju ändå sportlov och sen att sluta tjugo över 2 på vardagarna kommer jag aldrig mera klaga över. Skolan är soft mot att jobba på riktigt. Så tänk på det alla skoltrötta ungdomarxD

 

Ne nu ska vi inte va såna. onu skriver jag med mig själv så jag tror de är dags att sova nu.

Godnatt på er!  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards