Alla inlägg den 12 februari 2010

Av rebecca - 12 februari 2010 21:01

Idag hare varit en bra dag.

Klockan ringde tio över sju så jag gick tjugo över åkte till stallet borstade och allt och gick ner och red. Gick bra men ja vill ha jättebra men vi jobbar på det känns som det handlar om att få oss mera samspelta bara. Och sånt tar ju tid. Men vi kämpar på men imorn ska Sessan vila iaf ska bli ganska skönt att bara åka upp och fixa.

Sen åkte jag hem mockade och allt innan såklart. Och duchade och gick till tandläkarn och jag blir så arg. För de har ryckt ut två tänder på mig och nu undrade jag varför och det kan dom inte svara på! bara WHHAT!?Men jag skulle fråga på min nästa undersökning så jag får vell göra det.

Sen gick jag direkt till jobbet. Som rullade på fin fint idag det var till och med roligt.

De gamla är ju fööööör söta  Aww.

 

Så även fast jag gick upp så tidigt och hhar gjort så mycket är jag pigg fortfarnade. Jätteskönt men jag ska sova i god tid ikväll. Börjar åtta imorn.

Så jag är glad idag.  

 

Nått som jag är mindre glad på är folk som skryter, går mitt i vägen och ljuger.

Så vi kunde ju inte vara föör possetiva i ett inlägg.Nej

Aww<3

  

Ovido - Quiz & Flashcards