Alla inlägg under december 2011

Av rebecca - 5 december 2011 17:31

Ahh klockan ringde nio trodde jag skulle dö sängen har nog aldrig vart så skön. Men gick upp gav mig ner till köris körde lektion sen tillbaka till skolan ova där. Tack gud att vi fick fika iaf haha. Men ah lite skola o sen hem vilat lite o ska åka till stallet om en halv timme. Kom hem kvart i ett inatt så känner mig sådär jättepigg..men vill man stanna så vill man:))


Känns som jag har galet mkt den här veckan. Rätt goigt med plugg o sen Maggie idag och onsdag. Och imorn ska jag köra halkan och plugga teori där o sen åka hem o göra klart allt plugg tänkte jag. Såå äre.

Herrrrråååå

 

388601_155727321193926_100002699768904_180242_804701107_n_large

Av rebecca - 4 december 2011 15:40

Att jag aldrig lär mig att sluta dricka när de inte är gott längre.....vin är farligt haha

Blev ingen utgång för jag kom inte in....FAIL.

ska sluta dricka

nej ikväll blire ja gamlingarna på jobbet några timmar

pussheeej


Av rebecca - 3 december 2011 11:19

behöver man säga nått annat än TAGGA? haha älskar att va 18;)


Ah igår vart de skola o lite jobb på kvällen sen hem o så kom lite folk o hämtade grejor från förra helgen, jag pratade i telfon hela kvällen o jaa. Somnade igen runt 6 fast man  la på halv 5..:$ O vaknarde för en timme sen typ. Idag ska jag få igång mitt spotify igen annrs tänker inte jag leva mera:((( Kan inte fatta att de laggggar så. jag gråter ärligt! men iaf ska föska fixa det idag och sådääär.


Ikväll blire utgång med klassen ska bli galet kul  

Puss!

finaste sissss

 

Av rebecca - 1 december 2011 14:10

de är fan sjukt! 1 december jul om typ 23 dagar underbart.veckan har varkligen varit full känns som ja typ inte vart hemma nått. Mycket stall både måndag o tisdag o det tar ju tid att åka o det där. men i måndags gick de åt helvete men tisdagen gick bra utom lite lasproblem som sen löste sig. Sen lite eller jusste hanska mycket för mycket plugg. Mycket tid på körskolan också börjar närma sig grejor nu halka o lilla uppkörningen som jag har panik över inte kul.

aja hade ju bara provet idag så har varit ledig sen dess o dom timmarna har jag sovit! Underbart.


hade ju prov idag men de gick faktiskt bra verkligen över förväntan eftersom ja inte pluggat allför mkt.  Sitter med ekonomin nu o fattar nada o hittar inte dom där jävla svaren i boken. Får nån allvarlig bokstav snart asså men men.


Aja ska vänta på mamma så ska vi övningsköra lite landsväg har jag bestämt.

PUSS

onepice<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards