Alla inlägg den 2 juni 2012

Av rebecca - 2 juni 2012 00:25

Hade inte tänkt blogga men vart lite sugen såhär innan jag ska sova. Längtar så sjukt mycket tills imorn även fast de inte är nått stort band som spelar eller att de är en stor festival så älskar ja känslan av att trängas med folk, det luktar rök och sprit och man står där förväntansfull på spelningen. Väntar på att bandet ska upp på scen..Tööönt jag äär. Känns lite trist att det inte blir P&L iår men förra året var året man skulle varit där. JÄVLAR vad bra band dom hade! Shit!

Putte blire i sommar iaf och iår med camping o öltält.


Sydde in mitt löshår idag o vart supernöjd! Äntlgen låångt blondt hår. Ska locka det imorn också. Jag är så sugen på o gå ut haha. Va ju inte ute förra helgen o helgen innan de var ja så trött så ja satt i soffan medan alla dansa. Kul tjej!

Om jag sover blir det imorn fortare kanske.

slänger upp några låtar .. sen kan vi ju kalla mig idiot som sett maskinen live typ 3 gånger men inte brytt mig om att ens försöka lyssna på dom...men nu när ja lyssnar på dom inser ja hur jävla sköna dom är!  Dom är svinbra! så känns lite trsit att ja inser de nuuuuu ÅNGEST big timmeeee

puss

Ovido - Quiz & Flashcards