Alla inlägg den 19 juni 2012

Av rebecca - 19 juni 2012 22:06

Shopping! Men köpte verkligen bara basplagg. Tror de blev tre t.shirtar och en blus och JORDENS SNYGGASTE skor. Love! Blommiga med träklack, kommer bli mina bästa vänner i sommar. Så fina!


Kom hem runt fem tror jag då dog ja lite i soffan framför family guy och sen tog jag en promenad med Donna. Och nu sitter jag i sängen och orkar inte ta bort allting som är i sängen. Kläder, dator, telfon, filtar , galjar....måste städa imorn och det är på allvar. Dock jobbar jag imorn 15-21 o sen äre dansa och pausa som gäller heeela natten.

Puss

varför är livet så jävla komplicerat jääämt?!

Avuyytscaaanq8a_large

Tumblr_m0uorhmid81qkwhq8o1_500_large

Av rebecca - 19 juni 2012 01:08

Fråga inte varför inte jag sover...igår somnade jag efter halv 4. Kul . Kanske tur ja börjar jobba snart och får lite rutiner. .fast just nu njuter ja av att vara ledig.

Igår red jag Maggie ute på hoppbanan och hon var helt supermegafin, mitt hjärta orkar inte<3 Så duktig och nu går även lastningen bättre både i och ur vilket är väldigt skönt.


Idag var jag i Villingsberg och gick med Donna, jag skogen och Donna och musik såklart. Väldigt nyttig prmenad jag behöver rensa mitt huvud. Fast vet inte hur mycket rensat det blev..vissa saker får man "ge sig till tåls" tror de heter så. man får vänta och se helt enkelt. Kvällen spenderades med tjejerna med att sätta ihop jordens bästa partylistor haha. Nu kan vi köra hårt hela sommarn. Börjar på onsdag då det ska dansas och pausas heeela natten lååång.


Åkte hem runt tio och kollade på sen på Criminal Minds vilket ja kanske inte skulle gjort nej..fyfan vilket jävla vidrigt avsnitt!Värsta tanten som kidnappade barn för att sen misshandla och bränna upp dem i ett kremtorium. Hon var så jävla äcklig att ja inte törs sova fan. Och sen fick man se en hängd gubbe och jag klarar inte att se hängda människor!!! det är de värsta jag vet får ALLTID mardrömmar.

nej fyfan nu måste ja försöka sova lite kanske. Imorn blire Örebro med IdN. Myys!

Natti

383557_334997416568008_1132170597_n_large250583166736489119_akpzvjnd_f_large264000_2050399654140_5581861_n_large







Ovido - Quiz & Flashcards