Alla inlägg den 11 juni 2012

Av rebecca - 11 juni 2012 13:50

Asså man vet inte vad man ska säga. Balen var verkligen så himla kul! Så glad att jag gick.

Studenten var så megasuperkul så man finner nog inte riktigt några ord faktiskt.  Asså flaket var ju fetast o sen mys hemma för sen dra vidare på ännu mer fest. Tror ja va packad från klokan elva tills jag kom hem på natten runt halv 3. Fattar inte att inte ja vart utkastad haha asså från statt. Ah sjukaste dagarna ever iaf och nu har jag tagit studenten!!!!FRIHET!

Nu mår ja skit. Ont i halsen, näsan o feber. Fyfan! Inte bra vill bara ligga  i sängen o dö typ.


Har börjar fundera på vad jag ska göra med mitt liv nu när jag är äntligen är friiiii. Men stannar i Kga tills mitt schema tar slut och sen får vi se. Känslan av att kunna göra vad man vill är så jävla goo.

Först o främst ska Maggie sättas igång igen. Sen börjar inte ja gå på schema förrens i början på Juli. Men ska såklart försöka få mer jobb nu i Juni. Fick ju stependium på 2500 som rätt gött.

Nu ska ja fokusera på att bli frisk komma igång med träning och Maggie och att jobba.

Puss

     


Ovido - Quiz & Flashcards