Alla inlägg den 28 juni 2012

mys

Av rebecca - 28 juni 2012 13:06

Igår kollade vi när Loreen beskökte vår lilla håla o fan vilken röst hon har. Rös till o med på benen haha. Fast sämmsssst var när hon sa hej "karlskrona"...alla bara-.-'

Efter det gick jag o Jonna på popcorn jakt för ja var så himla sugen på popcorn så blev en tripp till nöjes tillslut. Sen va vi hos mig och kollade Pearl Harbour som va 3 timar lång så Jonna gick nog runt 2 kanske.

Idag MÅSTE jag städa. är popcorn överallt o man ser inte ens min säng pga alla saker. Mår dåligt haha.

Kanske ska försöka träna lite idag..foten känns ju bättre och om jag kör crossen lär det ju vara rätt lungt. Hoppas jag.

Kul att dagen innan ja stukade foten köpte jordens finste skor! Känns bara som ja aldrig kommer kunna använda dom. Seeeegt! jävla äckel fot.

500 biljetter sålda tills Maskinen imorn...herregud vad folk det kommer vara. Sjukt.

jaja dags o börja städa innan mami o papi komemr hem(a

Puss



Ovido - Quiz & Flashcards