Alla inlägg under juni 2013

Av rebecca - 14 juni 2013 23:49

Fredag! Jobbade 8-13 idag sen hem och sooooova några timmar. Sen köra min kära mor och far en sväng. Åkte till stallet hade tänkt inte rida men blev såå sugen och vädret var liiiiite bättre med blåsten.

Hon var jättefin och cool, hon har ju en förmåga att va uppe i det blå annrs när det blåser...men hon är välddens bästa så vi red ett pass. Mycket galopp och få en henne rund och jämn på tyglarna och RAK. Har verkligen jordens finaste tjej<3


Kom hem tog med Donna hit en sväng så tittade vi lite film och sen fick hon åka hem igen och jag kollade klart filmen och nu törs jag inte sova! Guuud va bra den var en riktig Becca film.

Nu ska jag sova.

Puss

 


Av rebecca - 12 juni 2013 22:40

Vakna som sagt till liv där runt fyra och städade och diska innan det blir för mycket Cyklade ut till Maggis och red henne och hon var kanonfin! Det gjorde min dag kan jag lova. det gäller att jag rider nogrrrant heeeeeela tiden.

Sen cykla hem (bilen fick mamma o pappa igårng var visst soppatorsk......) (pinsamt, svar JA) så åkte till Maxi och handla hade typ inget hemma. Sen åkte jag och solade en kvart och nu har jag slagit ner röven i soffan.


Fick lite vettigt gjort på min lediga dag iaf. Känner mig gladare nu iaf när bil och häst var på min sida idag:)

 

Av rebecca - 12 juni 2013 16:18

Lediga dag. Har sovit i princip hela dagen men ska röja upp i min lägenhet nu innan jag åker till stallet. Mamma o pappa kommer sen och tittar på bilen..............

Jaaaaa så roligt är mitt liv hoppas ni andra rockar på.

Reality is a prison &infin; | via Tumblr


Av rebecca - 11 juni 2013 22:45

Idag startade inte bilen. Jag ORKAR inte. Räcker det inte med allt som är heeeeela tiden?Blir bara så jävla ledsen jag försöker verkligen vara trevlig och snäll mot allt och alla och göra mitt bästa på jobbet och bara försöka vara en bra människa.

Men allt jävla skit händer mig ändå.Jämt Jag fattar inte vad jag gör för fel!?

Andra som beter sig som sjag vet inte vad får åka på räkmacka. Så trött på att allt går dåligt jämt.

xx | via Tumblrxx | via Tumblrчo&upsilon; &alpha;rє &rho;єяfєст тo றє &infin; | via Tumblr

Tumblr | via TumblrTumblrTumblr | via Tumblr


Av rebecca - 9 juni 2013 15:26

Nu är allting tvättat och jag håller på att bädda i mina nya söta sängkläder. Håller på och lagar lite mat också. Även hunnit med en timmes crosstrainer! Göttttt!

Har även diskat  och dammsugit och moppat golven. Så himla skönt att ha fint. Längtar tills pappa sätter upp klockan och hyllan så ska jag fixa kort till min fotoram och sätta upp den med.


Ska upp och plocka in hästar och ev. rida sen också men det är inte förrens klockan 7 så ska bara ta det lungt tills dess

puss

Av rebecca - 9 juni 2013 11:04

hello!

Sitter här och väntar på att byta tvättmaskin. Ska ta tag i lite disk också så det är fint här hemma. Sen ska jag upp och rida henne.

Igår hittade jag en skatunge som hade brutit något så jag tog med han ner till djurkliniken där de tyvärr fick ta bort han men hellre där än på gatan. Han bara låg där i min väska stackarn. Kunde verkligen inte bara lämna han!


Sen åkte jag in till Degerfors och träffade Jenny och drack lite sen tillbaka in till Karlskoga i en jävla volvo som gick i över 140! Jag skrek och dom skratta haha inte ok. Hämtade jess och sen tog vi en sväng til lGastro där vi blev bjudna på skumpa och vin haha. Sen blev vi oense om vart vi skulle så sluta med att jag gick hem och la mig. Så kan det bli. Så himla trist att missa SMK jag ville verkligen se dom. Men men.


Nu ska jag rycka ur sängkläderna  och ta med och tvätta dom + mina nya blommiga fina :))))

Puss

Stort grattis till Ida också som har tagit studenten så glad för dig<3!

   

OC

Av rebecca - 5 juni 2013 23:07

Tog bilen upp till stallet idag kände på mig att det skulle bli stressigt. Kanske därför ridningen gick så förjävla dåligt också.

Stressade hem och trodde jag glömt mobilen i stallet men som tur var låg den i bilen. Hann precis till jobbet  och jobbade. Sen åkte jag till Maxi och handlade lite. Har inte ätit riktigt mat på 2 dagar.......


Handlade och och sen slog jag på ett OC avsnitt och körde lite crosstrainer. Och nu sitter jag här nyduschad och vill inte sova för jag orkar inte med mer mardrömmar. Det sitter i hela dagen.


Imorn ska Maggis vila så tar stall efter jobbet imorn. En kväll till så är jag ledig fredag, lördag och söndag. Dock ska den här helgen bli nykter.  Har tvätttid på söndag så ska bara ta det lungt i helgen. Har blivit lite väl mycket fest senaste tiden.


Känner mig lite sliten och mycket att tänka på så inte känt mig så uppåt. Skönt att vara själv i min älskade lägenhet<3

Ska bara fokusera på häst, lägenhet och jobb i sommar. PUNKT. Nej jusste livet kom emellan....åhh att det måste vara så svårt.  Allt löser sig med tiden men det är inte lätt alla gånger  


Large


Av rebecca - 5 juni 2013 10:04

Fyfan vilken mardröm jag hade inatt. Det var jag och tre andra som var instängda , fast vi tittatde på en film!? Allting var lix en film:e Men vi var instängda och skulle klara vissa banor och så kom vi till sista stationen. Jag hade sett trailern och visste att det skulle bli sjuka operationer när man kom till sista banan. När vi kom dit var det plattor som man blev fastspänd på så "doktorn" skulle göra sina operationer och han var hög som ett hus också.

Så jag rymde och ringde mamma som kom och räddade mig. USCH. Sen är vet jag att jag drömmer så jag drömmer att jag bara behöver tvinga mig sjlv att vakna. Fast när jag vaknar är kvar i drömmen ändå. Panik! Nej usch inget kul.


Nu ska jag åka upp och prata med Claaarriiee och sen rida Maggis. Sen blir det kvällsjobbbb.

Puss


Ovido - Quiz & Flashcards