Alla inlägg under juni 2013

Av rebecca - 4 juni 2013 21:44

Hej ! Minst sagt händelserik helg. Han ändra mig 711 gånger om utgången på lördag men alla fatta ju att jag skulle gå ut....Vilket jag gjorde. Gjorde mig iordning och åkte sedan till malin där Clara och de andra var. Så vi satt ute på en stor takterass och drack och snackade skit. Drog sen vidare till en annan fest där det var fler folk. Drack nog liiiiiiiite för mycket.Jag Clara och Elina halsa champange innan vi gick in på statt och väl på Statt blev det lite många drinkar. var megafull. Kommer ihåg en låt av Rosenström. Bra jobbat Becca!


Vaknade söndagmorgon bakfullare än bakfullast. Spydde halva morgonen innan det blev dags för jobb. Trodde jag skulle dö på jobbet men klarade mig igenom kvällen. Kom hem och la mig direkt.


Jobbade 7-14 på igår och sen blev det lite annat. Ridning på kvällen gick inte bra! Sen hem och däckade totalt. SÅÅÅ trött. Vaknade idag runt tolv åt frukost. Sov till fem igen sen åkte jag upp och red Maggan som var kalasfin idag. Men jag tränar ju på o sitta ner i den där jävla traven det är sååå svårt! Skumpar som fan. Hahaha bara att träna på.


Jaa så ser det ut. Jobb imorn 15-21 och innan det ridning på morgonen så ingen sovmorgon imorn inte.


För jag blir så Dum av dig
Säg bara till när var hur
Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig
Du lär väl lämna snart och här står jag kvar
För jag blir så dum av dig


LargeLargeLarge









Ovido - Quiz & Flashcards