Alla inlägg den 1 april 2013

Av rebecca - 1 april 2013 16:13

Herregud vilken helg!

Drack och gick ut både fredag och lördag. Fredagen har ju redan berättat om men inte lördagen.

Käkade mat med släkten först och gjorde iordniong mig så kom Ida också. Så korade vi upp. Åkte sen till Evve och förade där. Det var riktgt mysigt faktiskt, inte så mkt folk men roliga som va där.

Sen gick vu ut på kupolen då på Det vet du. Jaa om dom va snygga! Och jag tyckte det var rätt bra. Myscket folk elelr så va ja för full. Nej då jag var faktiskt lagom full och mådde inte dåligt vilket var huvudsaken.


Träffade massa folk och grejer. Sen hade en fixat efterfest med Det vet du men vi kom aldrig dit. Blev istället knäppt och fucked up för att sedan sluta med att jag inte sov ensam. Roligt ibland hur livet är. Ibland kanske man bara behöver få prata ut om saker och ting och inte va så räääädddddd. Men jag tränar haha.


Mysig natt/morgon/förmiddag! Däckade klockan fem pch sen gick inte Beccabus upp något mera.


Höll på att dö när klockan ringe imorse. Men tog mig upp och genomlevde segaste dagen på jobber i världshitorien. Nu äntligen hemma. Har ätit mat och sna göra mig och klar och träffa min lilla saknade Ärtaa(Hanna höhö)


Ovido - Quiz & Flashcards