Alla inlägg den 26 april 2013

Av rebecca - 26 april 2013 20:25

Vaknade runt elva och bytte då säng mot soffa + lite frukost. Sen städade upp lite här hemma fattar inte hur mycket disk det kan bli av bara mig. Sen dammsög och lite så nu ser det fint ut. Sen jobbade jag mellan ett och halv 4 och efter det åkte jag till mamma snodde lite mat och sen kom släkten så firade vi Fredrik med lite tårta och sådär.


Stannade till sex ungefär innan jag åkte ut till Maggan. Borstade av henne lite fort och sen skrittade vi till Lunedet och tillbaka. Tog ca 1 timme så det var en perfekt runda. Det är så himla mysigt att rida längs med vattnet. Maggan var hur pigg och avslappnad som helst. Hon tycker om att rida ut min lilla tjej.


Nu ska jag bädda ner mig i soffan , ladda ner någon bra film innan jag tar natten.


Large

Ovido - Quiz & Flashcards