Alla inlägg den 24 april 2013

Av rebecca - 24 april 2013 23:17

Ida kom hit så tittade vi lite film fast mest kollade vi 112 Aina. Seriöst orkar inte. Så jävla kul! Så bra med Ida vi har verkligen samma humor.

Nu ska jag kolla 2 and a half men och sen sova. Nej de skulle jag inte för nu vare Criminal minds efter typiskt!

Puss

Large

Av rebecca - 24 april 2013 17:55

Hej!

Trot eller ej men har fakitskt saknat att blogga!

Men jag har ju somsagt flyttat till min alldeles egna lägenhet. Lycklig tjej som slipper bo i en trea med mamma och pappa längre. Känns himla bra ! Bott här i två veckor ungefär och fick igång internet idag...dålig haha. Iaf Ida kommer hit så ska vi kolla på skräckfilm.

Åhh massa har hänt ju under de här veckorna. Rätt mycket fest, influensa, mys och massa mer ju. Men nu är jag tillbaka!


Maggan har varit halt under de här veckorna men är bra nu och är under igångsättning. Vore ju kul om vi kom ig¨ng innan 2014 lix. Skämt o sido , jag vill tävla innan sommaren är slut.

Usch nu drack jag oboy för fort så nu mår jag illa. Halkade in i badkarskanten för några dagar sen också. Orkar inte. Hahaha.

Ovido - Quiz & Flashcards