Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

en varm kopp te

Av rebecca - 27 februari 2010 00:24

Jag har börjar dricka te. Och tillkvällens te blev det faktiskt plugg. Men nu är jag klar med min APU uppgift elelr jag har lite kvar men det stora är klart och det är grymt skönt. Jag tänker inte ligga efter i något aldrig! Och sen få vi se hur min matteprov ser ut på måndag. Jag längtar inte. Bara jag blir godkänt i matte så är jag nöjd. Tänk att jag inte vart i skolan på fem veckor. Kommer nästan bli lite ovanligt att gå i korridoren igen. Men jaja tur att jag har en så bra klass  Och snart är det sommarlov. Eller ja snart.

 

Sessan är bäst i världen som vanligt   Det är hon men de jag vill säga är att hon känns finfin. Och hon är mycket mera hemmastadd nu också och det är stor skillnad på henen nuoch när hon kom. Mycket lugnare och hon trivs i stallet. Fast häromdagen när jag kom hade hon ett sår på höger bak. Det var läskigt men det gick bra så nu läker det fint. Jag och Sessan-sår går inte ihop jag får panik.

Annrs har jag gjort mycket dom senaste dagarna faktiskt. Vart hos mormor och farfar,frisörn och vart med mamma och handlat så det har varit lite fullt upp.

Och sen har jag just nu hemma både GG och sista säsongen av Prison Break! Och ni veta hur sjukt j*vla bra det är! Jag typ dör på varje avsnitt. Men det suger att det är sista säsongen jag vil linte kolla färdigt för då komemr det inge mera sen juu  Inte okej!

Och jag ska försöka få med kameran til lstallet någon dag så jag kan ta bilder på finaste.

 

Varför bloggar jag mitt i natten?

Hehe.

 

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca - 27 maj 2014 23:48


Sitter här i min lägenhet nyduschad och känner mig sådär vam och lycklig. Älskar min lägenhet.   Idag har jag jobbat dock bara mellan 7.30 i 12.30 men så kul o se mina arbetskamrater. Min älskade tan har dock gått bort de är nackdelen med det här...

Av rebecca - 22 maj 2014 18:39


Hur gick de på matteprovet då? FÖRJÄVLIGT.  Orkar inte ens tänka påt. Mensvärken från helvetet också. Usch vilken deppig dag. Lägenheten ser ut som fan. Funderar ärligt på en städerska ibland. Eller att sluta vara så stökig av mig?  Kul liv . Gla...

Av rebecca - 21 maj 2014 17:53


Hello! Ja det var länge sen. Så vad har hänt. Jag har jobbat, pluggat, festat, träffat någon bra, sabbat det bra, träffa den person som sårade mig o vi har rett ut allt och är vänner, ridit min häst alldeles för lite och lagat min dator. Kul liv va...

Av rebecca - 5 januari 2014 00:54


Hej! Nu äre 2014 o de nya året firades in med Jess på diverse fester. Dock var jag lugn o städad. Böev utgång igår med Jess så nu har ja busat av mig igen haha. Börjar 7 imorn...suck med 90 minuters rast ¨på hela jävla dagen. Suck. Längtar eda till...

Av rebecca - 22 december 2013 01:42

Det som är bra när man har ett nattdjur är att dom med är vakna på natten. Polly springer i hjulet här brevid och jag drömmer om gårdar. Det är inte det att jag vill ha en hästgård eller en megastor gård utan vill bara ha ett mysigt hus på ett lantli...

Ovido - Quiz & Flashcards