Alla inlägg den 8 juli 2010

Av rebecca - 8 juli 2010 22:48

Från en promenad med Donna. Ganska lång sådan. O sen känns det som det börjar bli höst. Kolla ut bara typ svart och så duggar det. Fast det bara är i mitten av Juli och Putte har ju inte ens varit än. Jag hoppas att det blir sommarväder nu resten av sommarn asså riktigt sommarväder. Ni vet när man kan vara ute till fyra på morron och det är fortfarnde varmt. O när det steker på dagarna så man knappt kan sola. Sen skulle det ju inte skada om sjön värmdes upp några grader.

Nu borde jag gå och duscha och sova. Jag är faktiskt trött så det är ju bra. I förrgår natt somnade jag inte förrens fem. Helt sjukt!

Kanske ska ta mig i kragen och göra som jag själv säger för omväxlings skull:)

godnatt<3


Av rebecca - 8 juli 2010 18:05

Nu är jag hemma igen. Det vr som rena rehab att åka ut på landet det har varit så lungt och skönt. Största uppgiften var att mata fiskar. Men annars har jag faktiskt målat plankor fiskat matat fiskar och spelat yatsy. Sov i hos mormor eftersom jag vägar sova i våran egna stuga. Jag sluta skriva nu för jag kan inte sova och jag har väldigt ont i huvvet trots två alvedon:(

puss!

Ovido - Quiz & Flashcards