Alla inlägg den 25 juli 2010

Av rebecca - 25 juli 2010 22:27

Dag ändå. Skitrist väder men det jabn få regna bort nu så det blir vacker till Putte sen. OM vi är TAGGADE!

Wislana fick vila idag vet ju inte hur hon gått i veckan o sen red jag ju igår så det passade mig bra också för jag har varit så himla seg idag. Så ja fixade henne och så. Gick upp till nallebjrön Loffe o kramdes en stund de är lite svårt at rykta när han bara vill pussas hihi.

Kollade på lite träningar som var i ridhuset och satt utanför PicN när mimmi borstade o pysslade O när jag satt där med jacka på o allt kändes det varkligen som höst. Ni vet när man varit i stallet sen typ fem och bara pysslat med sin favorit häst i timmar och sen hjälp lite barn på ridskolan och sånt och sen ska man cykla hem och man lyckas alltid sätta på sig för lite kläder så när man börjar cykla är det iskallt. Så cyklar man på mörka bortorpsvägen genom tunneln och så hem i mörkret och den kalla höstluften. Men det är fan något magiskt över det ändå!

Jag gillar hösten jag tycker den är supermysig! O då får man ha stövlar leggins och koftor mmm det gillar vi.  Men jag klarar inte mörkret usch!

Men va sommaren har gått fort nästan för fort. O fortare går det eftersom jag jobbar också. Men det är bra att ha något att göra på förmiddagarna.


Jag skulle gått o lagt mig tio. Busig jag är.

Nu ska jag sova och vakna upp till en ny vecka med ny möjligheter+putte in tha park!

Godnatt!<3

  


Av rebecca - 25 juli 2010 13:41

Jag säger ju att det är höst kolla ut lix.

Vaknade runt tio o kunde inte somna om så gick upp kollade ut och kom på att Wislana inte hade något täcke så jag begav mig till stallet. O när kollade ut så ösregna de sen när jag väl hade fått på mig regnkläder o allt o kom ut till cyklen så regna inte en droppe. Men när jag väl kom til lstallet hade Lena varit super snäll och satt på Wislana. Så jag fyllde bara på vatten til ldem. Jag har eftermiddan så jag ska åka upp snart o ta in dem.


Nu är armbands problemet löst med putte också gött!

Ne nu ska jag hålla tummarna att papi komemr hem så han kan skjutsa mig(a


Ovido - Quiz & Flashcards