Alla inlägg den 22 juli 2010

Hmm

Av rebecca - 22 juli 2010 16:12

Min blogg har märliga statesik toppar... men aja kul om fler läser.

JKobbade idag som vanligt alla är verkligen jättesöta på avd. Börjar komma in i det mer och mer. Kör till och med ner vargnar till källarn heeelt själv    Perfekt att jobba fem timmar om dagen ju. Mindre perfekt att jag är jättepigg när jag kommer hem och sen under tyra banks show somnar på min egna arm och sen sover jag. Mamma väckte mig nyss. Gosh Tyra får sliuta prata så utröttande! hihi


Nelly har dyngstor rea och fri frakt tror jag ska beställa ett par skor faktiskt. Dom var grymt snygga! Se om jag hittar något mera. Jag vill ju ha en väska men de hade alldesles för dyra;ee Asså fin väska ingen bag lix.


Nu ska jag byta tröja stoppa hörluranrna i öronen och cykla til lLoffe som för överig är nallebjön:$hihi så goo! Så nu måste jag åka för nu vill jag krama på han.

Puss!

  

Ovido - Quiz & Flashcards