Alla inlägg den 15 juli 2010

Av rebecca - 15 juli 2010 10:45

Jag harvkommit att jag är väldigt dålig på att blogga när det väl händer saker de är lite knäppt.

Igår styrde famlijen B bilen mot ullarede iaf. Eb fem timmar väldigt lång resa! usch! Åksjuk blev jag också men jag överlevde. Vi var framme runt halv tolv knaske och då hade vi åkte halv sju och jag gock upp 6 för att duscha och jag somnade efter tre= inte mycket sömn. Men jag slumarede lite i bilen.

 

Jag o mamma gick in först och omg va folk! Kan säga att jag inte gick själv först haha  Såå jag handladade och gick ut igen. Gick in igen och handlade lite till. Sen åkte vi hem fem jävla timmar men det går alltid fortare hem så.

 

Nu har jag just ätit frukost och sa dra på mig shorts och åka upp till stallet och mocka och fixa så skönt att bara åka upp och rida. Och jag ska träffa mina friends ikväll också så det är bra om jag ite är för seeg.

Så time to get going

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards