Alla inlägg den 10 juli 2010

Nu

Av rebecca - 10 juli 2010 22:57

Jag klev just ur duschen och ska gå och byta om och sedan lägga mig och kolla på YesMan hur kul är inte den filmen?HAHA Jim Carry(jag vet inte hur han stavas)

Idag har det inte hänt mycket gick upp runt tolv kollade lite på tv och sen försökte sola men det var för tårkigt travade runt här hemma sen åkte jag t stallet runt fem fixade LoffN jag o Jonna skrittade ut det var sjukt vaemt och bromsarna var inte snälla! Så vi red bara till Holmbeg typ. Sen hem och fixa lite. Jagvar riktig tsugen på att åka til lsommarhagen men my fridends är upptagna bortresta elelr vill inte så det blev inget somamrhaggie.

Okej nu väntar Jim CarrrrrrrrrrryxD

Puss!<3

  

Av rebecca - 10 juli 2010 00:49

Idag har det varit en sånhär dag då jag mest vill sitta och stirra in i väggen hela dagen. Gick upp runt elva och så kollade jag lite OC gick med Donna sen åkte jag till sommarhagen och hälsade på hästarna. Det fick lite godis och mumsa på också.

Hemma igen till fem fixade mig lite sen kom Jossan och Jenny på mopparna så ställde de dem här sen kom Emelie. Sen tog vi våra något fulla väskor och gick ner till näset där vi mötte upp Angelica och MikN. Sen satt vi och pratade grillade badade och lite sånt. Sen blev det sjukt kallt så vi gick till stranddagarna och hängde där en stund men det vara bara gamlingar så vi drog sen. Var hemma runt halv tolv igen. Skoj att träffa tjejerna igen!


"and the hardest part is letting go, not taking part, that is the hardest part"

  

Ovido - Quiz & Flashcards