Alla inlägg den 29 juli 2010

Av rebecca - 29 juli 2010 14:53

O sitter o taggar med lite teddy bear inför kvällen!  Woooooo!

Ne men ja väntar på mamma för jag tycker hon ka köra mig till stallet o sen kanske ner till putte så jag kan fixa mitt band så vi inte behöver krångla ikväll. Det var nog krångel igår eftersom jag ibland får lite tillfällig sinnesförvirring;e


Men kvällen var rolig! Perfekt uppvärmaning inför ikväll och helgen.Men jag måste säga att jag trodde Europe skulle vara bättre och att de skulle vara mer drag. Men folk var väl för nyktra. Men hopp och skrik blev det haha!


Var så roligt på jobbet också dom tyckte jag skulle gå hem och sova så jag fick gå tio minuter tidgare. Fast jag behöver inte sova. Jag menar 4 timmars sömn räcker ju luuuungt.

        

Ovido - Quiz & Flashcards