Alla inlägg den 5 maj 2013

Av rebecca - 5 maj 2013 23:14

Hej!

Jag kommmer aldrig somna inatt. Jag gick upp nio ikväll lix. Var upee en sväng på morgonen men mådde så dåligt så det var bara att somna om . Vaknade runt tre igen mådde bättre och fick i mig lite mat men somnade om sen och vaknade runt nio ikväll. Jävla bakfyllla.  Usccchhh ska börja dricka 2,25 or.

Iaf vaknade som sagt vid nio och städade upp här hemma. Så förjävligt ut hhahah.

Men nu är det fint!

Var hos farfar ugår också och firade hans 85 års dag<3 Lilla farfar. Dock är det alltid lika tomt efter farmor. Hatar världen ibland min älskade farmor, önskar hon var här varje dag.

Börjar sju imorn. Till två. Så skönt. Sen blir det Maggan som va halt i Lördags men Kerstin sa hon såg ren ut idag så ska väl rida lite försiktigt imorn så får Irene titta. Blir fan depp om hon är halt igen. Ska vi aldrig få komma igång?

Nej nu ska jag ducha och göra lite matlåda för imorn.

Min grannar måste ju älska mig fest, dammsuger runt tio, duschar och lagar mat mitt i natten. Fast de får bara bli någon sallad eller nått smidigt.









Ovido - Quiz & Flashcards