Alla inlägg den 29 maj 2013

Av rebecca - 29 maj 2013 18:31

Vakna till liv runt klockan fem efter mamma var här en sväng på förmiddan. Vill egentligen bara ligga och sova men tänkte försöka hålla mig vaken tills ikväll. Har iaf duschat men sitter här och febersvettas ändååå. Bedrövligt och äckligt!

Livet är forfarande inte på min sida , skärde mig i fingret när jag skar bröd och lyckades spilla ut mammas kaffe över hela micron. Yeeey love life....NOOOT.SPY.


Saknar min lilla toktjej ocksåååååå. Hon kommer ju vaa hur piggelin som helst efter en veckas vila. Hoppas jag piggar på mig snart så jag kan åka ut och pyssla om henne iaf. Min finfina tjej!


 

Av rebecca - 29 maj 2013 10:54

Usch och helvete. Kom hem från jobbet i måndags och hade sån jäkla huvudvärk, vaknade igår men jordens feber/frossa. Var bara att ringa till jobbet och sjukanmäla sig. Trodde seriöst jag skulle avlida igår. Värsta febern ont i varenda muskel och led + jordens frossa. Det är inte nådigt när jag får feber.

Blev bättre på kvällen som tur va o mår lite bättre idag.


Ja så mina dagar blir spenderade i sängen/soffan. Väntar på mami som varit o handlat lite till mig.

Bästa mami  


Ovido - Quiz & Flashcards