Alla inlägg den 27 maj 2013

Av rebecca - 27 maj 2013 15:07

Jaaa helgen forstatte "bra". Gick ut i lördags med. Men med Clara så vi var på förfest och grillade lite och drack sen gick vi till Statt som var inte så kul. Trodde de skulle vara mycket folk ju men inga roliga och inge folk. 

Söndagen städade jag hela lägenhten och handlade (hade varken bröd elelr ost hemma elelr mjölk) Klarar mig inte utan mjölk.  Åkte upp till stallet sen och släppte hästar på grönt så gick jag in och snacka med Clarrieeee.


La mig klockan 8 igår kväll och vakna fem imorse av att det surrade på rutan. Släppte ut flugan och fick persiennen i huvudet. Sen var jag vaken. Jobbade 7-14 lyckades tappa pennan i toan också.

Gick till Hyresbostäder fter jobbet o beröttade om persiennen så dom kommer och fixar de nån dag.


Sen hem och så har jag tröstshoppat nya skor och o en navelpiercing.


Inget går min väg längre

Bilen pajjar

Halt häst

Persienn i huvudet

Slår mig hela tiden och har ingen flyt.

  Fast mest av allt är jag så in i helvete trött på falska människor. Jag vill inte ha dom i mitt liv. Vänskap handlar om att ge och ta men de flesta av mina vänner är jävligt duktiga på "ta" delen. Kul att man duger ibland. Ännu mer kul att bli dissad och ljugen rakt upp i ansiktet. Verkligen tack lix efter man sjlv försöker vara en bra kompis och alltid bjuda till och bjuda MED. Så jävla trött på att inte få något tillbaka. Bara för man hänger med några nya vänner betyder det att man ska få totaldissen av sina gamla? Fast förståss vissa får ju inte skaffa pojkvän utan att vänskapen är slut så det kanske gäller nya vänner det med?

Jaja jag har hellre få och snälla vänner än många och falska. Tänker inte försöka bjussa till mer det är inte värt det.

Det roliga är om jag skulle göra samma sak tillbaka skulle det vara ett jävla liv...men jaja vissa människor verkar ju inte ha något sunt förnuft.

Man ska behandla andra som vill bli behandlad själv...kom ihåg det!

LargeLarge

LargeLarge













Ovido - Quiz & Flashcards