Alla inlägg den 23 maj 2013

Av rebecca - 23 maj 2013 13:27

Ställde klockan på halv nio var uppe nio och åt frukost. Sen åkte jag ut till Maggis och när jag borstat klart och satt på skydden börjar det såklart spöregna. Jag sadlade och fixa och drog på henne ett ländtäcke. Det kom i omgångar regnet men vi klara oss rätt bra. Hon kändes jättefin! Bara det att hon inte känns rak i vänster varv. Der stör ihjäl mig. Men annrs var hon kalas.

Lagom blöta drog jag på henne regntäcke och cyklade hem. Mina kläder var plaskblöta! Det tar ju ca en halv timme från Äspedalen o hem och i spöregn utan regnjacka. Nej usch tpg ett bad och nyss ätit mat. ska vila lite innan det blir jobb. Seeen är jag leeeeedig hela helgen. Ingen fest eller nått ska bara ta det lungt. Sova middag varje dag.

Nu ska ja glo på dumburken innan de blir jobb somsagt.

 

Ovido - Quiz & Flashcards