Alla inlägg den 7 maj 2013

Av rebecca - 7 maj 2013 22:27

Jaa tror Maggan har vårkänslor de luxe! Seriöst haha. Idag ramla  jag av igen. Hon var kalasfin så kommer det en cykel på vägen (många cyklister kör ju Lunedsrundan ) och då kasta hon sig. Då sare plupp så låg jag på marken. Haha herregud.

Jag kan ju inte rida för hårt heller eftersom vi håller på och sätter igång lix. Jaja så äre vi kör igen imorgon.


Har laddat ner en skräckfilm. Men vettefan om jag borde titta. Jag drömmer så hemska mardrömmar. Förra veckan drömde jag så hemskt att jag var skakis hela dagen. Men å andra sidan gillar jag ju skräck/thriller filmer bäst. men usch värsta kärleksfilmen på tv. Spy sånt händer inte på riktigt.


Ledig tjej imorn men har massa att göra ju. Måste lämna bilen till pappa så jag kan få nya sommardäck. Rida Maggis.

Okej nu ska jag kolla på den där filmen. Buuh.

 

Av rebecca - 7 maj 2013 16:45

Hello!

Morgontrött tjej imorse trots att jag började åtta imorse. Kom till jobbet och möttes av musik och glada människor. Då blev jag pigg. Mina arbetskamrater är guld. Så hela dagen rullade på. Sen trodde jag att jag sluta två men nej då skulle jag på utbildning. Usch tråkigt var det. var som att gå i skolan igen typ. Men överlevde det. Kom hem typ fyra och har gjort lite mat och ska vila lite innan jag åker ut till Maggan. Jag är såååå ridsugen idag haha. Vill sola också.


Jag får så ycker enrgi av solen och värmen helt underbart.

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards