Alla inlägg den 30 maj 2013

Av rebecca - 30 maj 2013 23:35

Massa trött. Är nog övertrött.  Nu har jag gått med på utgång på lördag också. Herreguud. Kommer vara död på söndag! Nog för jag mår mycket bättre men inte 100%. Som tur är har jag ledig dag imorgon också så börjar jag 7 på lördag.  Men känns okej börjar bli lite rastlös om jag ska vara ärlig. Nästa helg ska jag vara nyktrare än nyktrast.

Ska upp och rida henne imorn och sen lite andra grejer att fixa ;)

nej gud godnatt

Puss

LargeLarge

LargeLarge

Large




Av rebecca - 30 maj 2013 20:55

Vaknade runt tio typ låg kvar till elva o gick sen upp och åt lite frukost. Fortfarande feber och huvudvärk så åkte hem till mamma runt tolv .Kändes så segt och ensamt här. Myste med Donna och låg ute på balkongen medan mamma gick och pysslade. Kändes som vanligt. Så somnade jag på soffan och sen i mammas säng<3 Vaknade runt halv 4 och fick lite mat och sen åkte jag hemmåt.

Asså att äta mammas mat är nog nummer ett som jag saknar med att bo hemma. Jag är så jävla dålig på att laga mat så det är inte sant. Min mat är inte god.


Iaf kom hem la mig och vilade här hemma Sen fick jag nog av att vara sjuk. Så åkte ut till Maggan och red henne en sväng. Välbehövligt då hon va stel som en pinne.Herrejuesus men hon har ju vilat snart en vecka så ska väl inte förvänta mig något. Iaf red volter och skänkelvikningar och lite lätt. Vi hade dressyrsadeln idag, min tanke är att börja rida med den för jag sitter mycket bättre i den. Bara att kämpa på!


Vet inte vem som var svettigast jag eller Maggan efter vi va klara. Spolade av henne och åkte hem.

Kollar Criminal Minds och efter det blir det sängen. Sista lediga dagen imorn sen blir det helgjobb.

 

Ovido - Quiz & Flashcards