Alla inlägg den 4 juli 2013

Av rebecca - 4 juli 2013 23:17

Sitter här och kliar myggbett!FYFAN. Jaja hör väl sommaren till.

Red min fina tjej igår och idag och nu känns hon som sig själv igen avslappnad, glad och koncenterad. Så har varit svårt och hoppa av hihi. Annrs så har det varit så skönt att vara ledig och imorn göra jag 8-13 så klagar inte.


Var och handlade idag och sen blev den en såååå skön sovmiddag till klockan 6 typ. Åte upp och red då sen til maxi o köpte lite gott till mig och Jess så var jag hos henne en stund. Hennes katt ska ju bo hos mig nästa helg , han är ju hur go som helst så ska bli mys. Jag har ju funderat på att skaffa en kanin meeen jag vet inte men skulle hur gosigt som helst.

Nej borsta mina tänder och krypa ner

Puss

rabbit | via Tumblr


Ovido - Quiz & Flashcards