Alla inlägg den 12 juli 2013

Av rebecca - 12 juli 2013 23:18

Jag somnade inte förrens halv 4 inatt och började jobba klockan sju. Spelade ingen roll vad jag gjorde. Lyssna på musik, la mig i soffan, lyssna på avslappning, drack varmt te. Men jag var typ pigg. Men tror de var runt halv fyra så somnade jag äntligen! Vaknade helt svettigt usch nåt var inte bra igår.

Men var piggelin på jobbet faktiskt.  Kom hem och hade lovat mig själv att inte sova för jag är rädd o inte kunna sova inatt heller. Meeeeeen jag somna. Vaknade runt tio i nio och åkte ut till Maggie. Borstade av henne och red en joggingtur. Hon kändes fräsch så det var skönt! Men guuud vad hon är roligt när hon vilat NOT. Spänd som bara fan o ena hörnet var sååå läskigt. Ja hon roligt min tjej. Men hon blir så när hon har vilat.

Erika kommer hem i helgen så jag är hästfri. Tog en extra tur på söndag också.


Imorn ska jag äta frukost sen åka upp till mamma och pappa i stugan. Spenderar hela dagen där. Ska bli skönt och komma bort lite även om det inte är långt. Längtar!

Nu ska jag kolla klart på den här knäppa filmen och göta mig en god macka.

Puss

 







Ovido - Quiz & Flashcards