Alla inlägg den 30 juli 2013

Av rebecca - 30 juli 2013 01:50

Det här är så typiskt jag går upp tidigt jobbar, sover ingen middag o kan fan inte somna ändå.Nu åt jag chilinöt så jag fick ont på tungán.....

Ridit min häst idag också som vilat två veckor. Kändes helt ok. Ska rida henne imorn efter jobbet också. Jag borde sova måste städa här hemma meeeeeeed. Ska inte ens försöka förklara hur det ser ut.  Handla imorn med. Börjar jag plocka nu kommer jag aldrig somna.

Jaaa vad ska jag hitta på då för o kunna somna?

Kanske ska åka hem till mammma o sno deras säng hehehehehe. En natt när jag veeeeeerkligen inte kunde sova städade jag hela lägenheten från topp till tå och sen halv 5 på morgonen åkte jag hem till mamma och tvättade. Och så gick jag och la mig när jag startat första maskinen. Ja fråga inte. Jag sover verkligen bäst på eftermiddagarna.


Ska väl försöka blnda igen är nog övertrött delux.

Natti

 

Ovido - Quiz & Flashcards