Alla inlägg den 28 juli 2013

Av rebecca - 28 juli 2013 23:08

Eller jag lite vindrickande höhö. Tror jag äntligen lärt mig att dricka vin! Stolt.

Hjälpe en kompis bogsera bilen sen åkte jag dit och hängde innan jag skulle ut. Skulle möta upp folket på gastro , sen var dom på statt. Hitta dom när jag gick hem -.-' Hahah orkar inte. Hitta nya vänner så det gick ingen nöd på lilla mig.


Vaknade imorse av att det var så vidrigt vamt. Sen har jag inte gjort ett skit idag. Kollat film/tv hela dagen och sovit. Men imorn ska jag rida min häst som vilat i ca 2 veckor och sen försöka träna litte. Känner mig sjukt ofräsch. Bläää !

Nää så äre. Men skönt att ta det ritkigt lungt också.


Mindre kul att mobilen är trasig...igen. Den bara vibbar inget ljud.  Får åka ner med den igen. Vad äre? typ tredje eller fjärde gången. Man ska väl få en ny då? Vill isf byta mobil trött på windowsphone.

 

Ovido - Quiz & Flashcards