Alla inlägg den 6 juli 2013

Av rebecca - 6 juli 2013 22:55

Jobbat 7-16 idag men allt gick som smort! Mina goa arbetskamrater:)

Kom hem och var fakitskt pigg så blev inget sova middag som jag brukar. Kollade lite OC avsnitt innan jag åkte ut och red Maggan. Gick först in och träffa Clara och My en sväng. Sen tog jag in hästarna och red.

Red med sporrar första gången för jag har haft känslan av att inte riktigt orka rida fram henne. Hon tjurade lite men inget stort och hon kändes helt okej. Duschade av henne och åkte hem och gjorde lite mat.


Sen tittade jag lite mer OC innan jag har diskat och plockat undan och dammsugit. Får lite ångest ibland..hehe. Men nu är det fint här hemma. I min lilla lägenhet. Jag verkligen älskar att bo här, längtar inte hem någonting. Mammas mat är dock saknad för jag verkligen suger på att laga mat...

Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig så jag hinner med att rida och förhoppningsvis träna en sväng innan jobbet imorn.

Det är så lätt o ta bild med Maggan heehehehehehe.

Puss

    

Ovido - Quiz & Flashcards