Alla inlägg den 11 juli 2013

Av rebecca - 11 juli 2013 23:27

Hallo!

Imorgon är det fredag!

Men kan ju berätta lite om idag. Vaknade runt tio gick upp klockan ett. Är hästfri idag så behövde inte stressa. Tog tag i disken samt plockade undan här hemma så nu ser det fakitskt ut som en lägenhet igen.

Imorgon ska jag  dammsuga, boka tvätttid och moppa. Maggie ska kollas så hon är okej och om hon är det ska jag rida. Sen ska jag ta en cider och njuta av att det är fredag.

I helgen var ju tanken dyngbus men jag skiter i det och spedenderar lördagen med mamma och pappa i stugan. Jag är sååååååå fiskesugen! Och det betyder mycket för dom. Så god mat och fiske blir det. Längtar.

Mina föräldrar betyder verkligen allt för  mig skulle inte klara en dag utan dom:)


Nej nu måste jag försöka sova börjar 7 imorn. usch!

 


Ovido - Quiz & Flashcards