Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av rebecca - 1 oktober 2010 23:27

Min famlij o jag åkte ju iväh til lK-hamn för det var en tottofest där dom både pierca och tattuerade. Ascoolt. Nej men det var inte så mycket att se men det var roligt att se sveriges typ 20 bästa tatuerare i farten lix. Så det var skoj och ja hittade ett motiv jag kanske vill göra i nacken men som sagt ja är fortfardne "bara" 17...

Sen var vi hemma runt åtta då käka jag lite så åkte vi och hämtade Jonna så åkte vi till jenfi där Hanna också va. Så vi hade lite idolmys. Så skjutsade Hanna hem oss sen jättesnällt:)

Så nu ska jag tvätta bort mitt smink och sova. Ska upp halv tio imorn för jag o mami ska till Örebro på förmiddan och handla lite. Jag måste ha nya linnen och springskor och vanliga skor om jag hittar. Skulle vilja hitta ett jobb också...

Så ja det var en helt lagom fredagkväll. Imorn blire mera roligheter.

Hörs imorn!

Några av tatuerarna hade gjort om denna bild men med samma motiv men lite olika färger åh jävel va snygg den va! Vart lite sugen på att ha den i nacken typ o Guns N Roses är verkligen ett av tidernas bästa band. Det finns nog ingen låt som är vackrare än November rain.

Av rebecca - 1 oktober 2010 13:43

Tiden går fort. O veckorna också har iaf slutat tjugo över tolv som alltid på fredagar var inte så dumt av mig att sluta matte B . Nerrå ja vet att ja måste läsa igen det senare i livet typ så. Skolan gick bra vi kolla i mikroskåp på Nk o grejjor. Nice. Om 11 dagar åker jag!Woho!


Ja tänkte lägga en video som jag o Ida har många roliga minnen till. Hoppas ni tycker den är lika rolig som jag. O början är bäst. ja dör.

Ovido - Quiz & Flashcards