Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av rebecca - 16 oktober 2010 19:05

1 timme før tidigt haha ne då Stine o Josefine kommer åtta:)

Bara klackisarna på føtterna som saknar så ær ja helt redo! Lite nervøst men hoppas det blir kul annars gør vi det kul.

ha en kul lørdag! sup lungt;)

PUSS på munnen!;)

Av rebecca - 16 oktober 2010 14:44

Ikvæll blire party trro ja iaf haha men næstan 100 sækert.

Sov till halv elva gick upp kæka fixa mig så gick jag o Camilla ner på stan typ tittade på typ modeshow med småbarn som visade halloween kæder.

Køpte en sak till min kommande utklædnad som jag ska ha på halloween. KOmmer bli awsome!

smsar mamma att hon kunde ringa men ne dom var i stugen.

Sitter och har lite ångest før det har ju inte varit en nyttig vecka precis;eeeeeeeeeeeeeeee

O jag saknar att vara ute och gå/springa! med musik på høgsta bott i øronen. Nu ska jag førsøka plugga lite;)

Ovido - Quiz & Flashcards