Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av rebecca - 8 oktober 2010 19:18

           

Av rebecca - 8 oktober 2010 18:59

Lilla hunden fick följa mede också och gud vad det är fint ute! Såhär äkta höstigt hihi mys. Så vi var ute o nån timem han prata med Hanna jennifer och Jonna på vägen haha  

Väntar på att klockan ska gå känenr mig trött men ändå somnade förut i min säng så sjukt skönt att vila lite med favvomusiken i öret också.

Jag tog lite bilder förut när jag var ute och gick så jag som är sååå teknisk håller på att försöka lära mig hur man importerar från telfon til ldatorn i media go och shit. Jag vet inte riktigt hur det går om det funkar slänger jag in bilderna innan jag åker sen.:)

Av rebecca - 8 oktober 2010 13:44

Jag nog har ett probelm att fundera på som inte verkar försvinna ur mitt huvud!Jobbigt!

Ikväll träffar jag bästa för filmmmys i baracken. Men ska nog hem i rimlig tid iaf haha. Men man vet aldrig med oss haha. Vi kanske ger oss ut på bus.

Skolan gic kassfort hade ingen sam så slutate ännu tidgare var nere på stan med flummis o 33grammarn så ag köpte en parfym dårå och sen åkte jag hem. Imorn ska vi vara coola och gå på hockeyn. Haha jag skrattar bara jag tänker på det.Men men det suger att vara 17.

Har nyss kollat litye OTH o vfr är det så sorligt hela tiden! usch bara tjuter ju.


Ja tror jag ska gå ut och gå en sväng eller springa kan inte bestämma mig. Tror ja känner för en riktigt lång promenad faktisk med hörlurnana långt in i öronen med bra musik  

Ovido - Quiz & Flashcards