Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av rebecca - 13 oktober 2010 21:58

Har just kommit hem från Hanne och HAHA uj ujdet var riktigt roligt skrattade så jag fick ont i magen typ. Ni ser ju den vackra bilden på oss på face. Vi skulle fladdra med læpparna vet ni? haha typ vad som hænder nær man sæger pa ær pprooo.

Nu ska jag sova imorn ska jag vara med funktionshindrade barn i ett stall så det blir både kul och lite læskigt. Camilla ska inte følja med så ja blir sjælv. Men hæstar ær ju lite mitt område så det blir super! Kul att se deras stall och allt. 

Nu ska jag sova. Pratade meged mamma førut hørde vi va med ti tidningen (hh

Hørs imorn!

Natti:)

OTH

Av rebecca - 13 oktober 2010 15:40

Jag skulle tagit med mig OTH men det finsn i Norge hihi. Sitter o kollar på det nu med Camilla vi ska snart æta och sen åka till Jossan och Hanne. Tror Malin och Josefine också skulle dit. idag bkade vi bullar med gamla. Dom gør inte bullar som oss utan deras ær bara en "klump" utan pærlsocker och innehåll. Men det var gott!:D Vi måste verkligen infør ældredag i Sverige!

Dom gamla var såå glada och det ær ju bara bra før oss som går OP.

Kollade på film nyss och var nedbæddad i soffan och trodde jag skulle somna. Man ær jættetrøtt! Men det måste vara all Norska haha:D

Har massor av kul att berætta ju men om jag skulle skriva skulle det bli en bok.

Nu ska jag återgå till att facebooka.

puss på er!





















Ovido - Quiz & Flashcards