Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av rebecca - 10 oktober 2010 22:01

Och åker nu ÄNTLIGEN!!!!

Ahhhh så galeeet kul ska det blii kan knappt andas ju haha. Nästan helt färdig pckad sakerna ja ska använda imorn ska jag ju andvända imorn så dom packar vi imorn. Asså ahhhh så roligt! Så sjukt roligt!

Ska föska sova nu iaf får nog lyssna på lite musik innan. hihi

ja bloggen antingen hörs vi om en vecka men jag tror ja får låna datorn så ja kan uppdata litte.

Okej ha de så bra här hemma då  

För nu drar vi om ah imorn morgon men ändå hhaa.

PUSS!


Av rebecca - 10 oktober 2010 14:26

Asså vi åkeeeeeeeeer imorn!

Har nästabn all packat iaf. ska byta om nu och åka upp till stalelt dårå det är en perfa skritta ut lång dag så det kanske får bli det. Gäller ju att ta tillvara på dom här fina dagarna.

Hörs senare!

  

Av rebecca - 10 oktober 2010 10:16

Ja är sjukt sugen på att gå ut och gå sådär riktigt långt igen med bara musiken i huvudet. Tror det får bli en sån ikväll.

Idag måste jag packa klart allting på riktigt för JAG ÅKER IMORN!!!!!!!!!!!    

Sitter och ler lite fånigt för mig själv ska bli så himla roligt och spännande. Så packning och Loffe står på schemat idag. vet inte riktigt vart jag  vill rida tror det är Ullis hoppning i nya och gamla känns så litet. Eller ska man rida ut?Hmm njaa mer sugen på att vara i ridhuset.

Packa vare ja:

Kläder+skor

Massa annat o ja lite till.

 Kanske ska börja packa smink och sånt det är ju inte så svårt.

Har jag sagt att jag älskar min mobil? Underbar.

Okii nu ska jag packa. Hörs senare:)

Ovido - Quiz & Flashcards