Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av rebecca - 3 oktober 2010 21:18

"Im not perfect and neither are you so let's just be honest and stay true"


Ibland bli jag så poetiskt;)

Nyss sprungit en klockren runda i mina nya springskor!  Dom är röda hihi:$

Ja ska summera helgen i punktform så kortfattat jag kan o jag är ledsen för dålig bloggning i helgen ska bättrre mig i veckan.

*Tjafs

*Familjedag

*Degerfors med tjejerna

*Fylla

*blev sams igen

* Min telefon kan man inte laga så jag får en ny! Ska köpa ny på onsdag

*Tidiga mornar

*Örebro med mami o Ida

*Alldeles för lite plugg

*Prat med Jonna

Och sen råkade jag pierca naveln i fredags också haha  

Busiga jag!

Så nu ska jag duscha och kolla OTH som för övrigt fått mig att både skratta och gråta idag. Fast jag borde plugga o blablabla jag orkar inte och tänker inte that's it!

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards