Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av rebecca - 7 oktober 2010 21:27

Ibland undar jag om jag har dålig humor elelr om den bara inte är bäst som den såklart är  

HAHA don't be such a fluffyface! ja dog på riktigt!

Av rebecca - 7 oktober 2010 21:04

Asså jag har ju dyngpluggar inför ett prvo vet ni? På hjärtats sjukdomar typ oh behändlingar+läkemdel och alla runtomkring. Och idaghade vi då det stora provet och hälften av det ja pluggat arslet av mig på var inte ens med. Men ja måste prata med Solveigh för ja tror jag kunde ksrivit mer men ja fatta inte om man fick det elelr inte lix. Men aja. Sen hade vi ergonomi till fem i fyra och sen följde ja Jossa till kulturskolan så snackade vi litte.


Annrs gick skolan bra lite segt på de första lektionerna och efter prover men jag o Emelie låg och sov så gulligt i soffan. Hon i ena änden ch jag i andra elelr jag vilade mest.


Sen kom jag hem och på nått konstigt sätt gjorde jag matteläxan så nu är det bara 2 matteläxor kvar.

Packa kanske jag borde börja göra men ja blir bara nervös när jag tänker på det alltså bra nervös.Ihh tänk att jag ska till Norge!


Var ute och sprang sen också har ju inte hunnit ett skit pga av det där jävla provet. Spåret är så fint med alal löv o allt:$

sen gick ja hem böt om dcuha av mig och gick ut och gick en sväng ringde Jonna och pratade med henne typ hela vägen. Länge sen vi prata on tha phone!

Första dagen med phone har gått bra älskar ljudet i hörlurarna hatar att jag blir döv i dem.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova och njuta av denna pluggfria dag.

O imorn äre fredag slutar tjugo över tolv och ska då ner på stan måste köpa ny parfym! Så fixxar det imorn. LÅter nog 33grammarn och flummis följa med:D elelr ja ska tvinga dom för dom har vrldens hål och dom kan ju inte sitta i skolan o ruttna lix.

Nej nu slänger jag in dagens underabra låt.















Ovido - Quiz & Flashcards