Alla inlägg den 4 februari 2012

...

Av rebecca - 4 februari 2012 17:10

Tumblr_lyarg1tgbw1qgwttho1_500_large  

Av rebecca - 4 februari 2012 10:17

Vi var ju på kupolen igår o kollade kapten röd som var en jävla timme sen!? hallå han är inte Foo Figthters lix:e

Jag Jenfi och Emelie började kvällen hos mig iaf och fixade oss tillsammns och sen åkte vi till Anchi och förfestade lite innan vi gick vidare till Break där vi va de enda som va hahaha.Men vi var ju ett gäng så de va fan kul!


Sen då efter de flesta mått illa, vinglade vi vidare till Kupolen där vi dansade. Var typ själva på dansgolvet först SKÄMMIT! varför är man inte så smart med sprit i kroppen ? Men aja sen chilla vi lite så kollade vi på Kapten röd då. Jag kunde inte en enda låt de ja stod med kunde iaf hälften elelr mer. Woho haha. Men det var kul.


Och jag aldrig jag menar aldrig blivit vad heter de när man inte vet vad man ska säga så man bara säger nått sen tänker vafan va töntigt att ja sa så?Hoppas nån fattar vad jag menar men asså gud.

Nej nu ska jag borsta mina tänder och kolla på Remeber me känner mig dålig som inte sett den en.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards