Alla inlägg den 20 februari 2012

Av rebecca - 20 februari 2012 21:38

Asså nu komemr de här ålta sjukt men de känns som ja har en golfboll i halsen så stor är min ena halsmandel typ haha. Inte kul kändes som ja andades så hela ridhuset hörde förut:$ Men Maggie var helt okej kändes dock inte så mjuk men hon har ju vilat o var ju ASfin förra veckan så de var helt okej. Var mer stolt över att hon gick in i transporten trots isgata+snöstorm.  Imorn åker vi också.

Nu ska jag lägga mig och titta på film tills jag somnar typ. Kollade på värsta bra filmen igår slänger upp trailern så får ni lite hihi

Pusssss

Av rebecca - 20 februari 2012 09:58

Asså hur underbart!? + att de typ är fint väder ute. Men jävlar vad ont i halsen jag har:(((( kan berätta att ja sitter o kämpar med o få ner lite fil här går sådär. Hatar att va sjuuuuk.  Men de vet ni redan.

Funderar på en dusch och sen ta mig ner til lstan och boka klipp/färgningstid min utväxt är så hemsk. Jag mår dåligt när jag ser den typ. Så det måste fixas. Ska rida Maggie ikväll också   

PUss!


Ovido - Quiz & Flashcards