Alla inlägg den 23 februari 2012

Av rebecca - 23 februari 2012 20:28

Äntligen blond igen. Asså det var hur skönt som helst o färga utväxtenoch få bort det slitna. Mindre kul att bankomathelvetet inte gav mig några pengar!? Men sen hade jag fått tillbaks de den tog så de var lungt men hade lite panik där.

Aja annrs har jag packat mitt rum hela dagen typ allt är nerpackat nu så de känns rätt bra. Halsen känns mindre bra asså ja kommer aldrig bli frisk:(Redan tappat hoppet efter en dag....

Aja köpt lite blåbärssoppa och ska kolla på dokumentär sen så kanske piggar upp mig lite. Broshan var här en stund också alltid kul så var vi borta i nya lägenheten och kollade på badrummet sjukt fint blev de. Längtar verkligen nu och nu känns det mer på riktigt eftersom jag packade idag också.

ahh mer o säga har inte

PUsss!


Ovido - Quiz & Flashcards