Alla inlägg den 6 februari 2012

Av rebecca - 6 februari 2012 22:09

Usch vad jag inte mår bra:( Känner mig typ halv sjuk och har så sjukt ont i nacken och axlarna. men men man är sjuk förrens man är sjuk. Så jag var och red förut. Och Maggie var så fin! Trodde hon skulle vara helt springig som hon brukar vara när hon stått och hon har lix vilat sen i torsdags men hon var kalas. men jag ska testa och sätt på mig ett par bebissporrar och se vad damen säger om det. Har en känsla av att hon kan bli lite sur hehe.


Aja imorn ska jag jobba iaf så då blir det inget stall vi hade ju tänkt åka imorn men ja vill jobba så.  O ch min bil har ounktering typ hahah. Jag har typ tyckt att de kännts konstigt men aja papi fixar<3

Så får bajka imorn med de får gå bra de med. Fattar inte hur ja klarade mig utan körkort förut.

Nej nu ska jag pluggga

Tänk er

Puss!

Tumblr_ly23h9ve4c1rndkzao1_500_large

Av rebecca - 6 februari 2012 00:50

Ja asså kvällen dagen mådda ja inte bra:(( Sjukt! Men mys med Jenfi o Hanna ko mhem för en stund sen och ska sova snaaaart. Men har ju sovmorgon imorrrn så de är ju luungt. Blivit tradition nu med bakishäng på söndagar illa. Nästa helg blire förhoppningsvis lungt.

Ahh shiit nu ska jag sova natt:)

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards