Alla inlägg den 8 februari 2012

Av rebecca - 8 februari 2012 22:17

Tror jag gör allting annat för att undvika de just nu. Men värsta roliga grejen hände förut. Jag och jenfi tog en promenad för infgebn kunde koncentrera sig på plugget. Så vi gick där o pratade om alla våra problem och jag bara

- neeeej!!!

Jenfi bara- Jooo??

Så kommer de en gubbe och bara

- Säg inte nej säg kanske kanske :D

Asså vi dog ju! Så jävla söt så vi tackade för rådet och följde det. Får se hur det slutar.

Nu ska jag gå igenom ALLA ekonomifrågor ska inte bli kul men jag måste verkligen.

"För att allt som flyger upp måste landa tillslut"

Puss!

Av rebecca - 8 februari 2012 18:54

Alje_lqcmaaiqft_largeTumblr_lt87n6vedn1qmupweo1_500_large


Av rebecca - 8 februari 2012 15:53

Idag har vi frilufsdag= ledig höhhö eller jusste ja är ju i stallet(a)

Vaknade runt elva typ har pluggat lite vart på promenad med Donna och sen skaq vi köra lite saker till lägenheten tror jag. Känns sjukt att typ flyttar om en månad.

Blir iaf lungt udag mår fortfasrande inte helt bra:(( sitter och försöker tillfriskna med lite OC ärligt finns de något bättre?:')

puss!!

bästa klippen hihi


Ovido - Quiz & Flashcards