Alla inlägg den 16 februari 2012

Av rebecca - 16 februari 2012 17:31

Tänkte jag skulle skriva lite innan jag åker och pysslar med Maggie. Var ju iskolan idag första gången på den här veckan men de var rätt kul faktiskt. Vi gjorde bara praktiska saker eftersom vi går ut på praktik vecka nio. Kan ju inte påstå att man var allför aktiv men gjorde nog de som behövdes iaf. Utom blodtryck det orkade jag inte engagera mig i .  Sen gipsade vi armar haha askul. Jag gipsade Virres arm blev lätt den snyggaste men bäst var nog när alla skulle ta sig ur det där haha. Borde stannat och pratat PA med Eva men mitt huvud klarade inte av hennes röst mer...

Var hemma runt halv två vilade lite(a) Och var nyss ute på promenad med Donna hade sån huvudvärk men den gick över faktiskt och nu äre ju ljusare mycket längre så man får ju passa på . Men ska åka upp och pyssla med Maggie tänkte rycka lite man och sådär såg att den började bli lång igen. Vi ska försöka klippa den där damen också om hon går med på det-.-'   Får fösöka på lovet när Irene har tid också.

Nej nu ska jag byta om och åka ut till gosis  

är man kaaang så är man;)

Ovido - Quiz & Flashcards